Sitene Muhteşem Zamaneblog Duyurusu Ekle

Görüntüleme
Merhaba Arkadaşlar Biliyorsunuz Ki Sitemiz Daha Yeni Hatta Çok Daha Yeni Aslında Bu Siteyi Açalı 2-3 Gün Olmuştu O 2-3 Günde Tema Filan Yaptık İşte Uğraştık Birşeylerle Kendi Sitemize Sıra Ancak Geldi :D Neyseki Bugün Sitemi Paylaşıma Açtım Bugün 30 Ocak 2014 Nihayet Sitemle Başbaşayım ve Sitemi Paylaşıma Açtım. En Önemlisi ise Benim İlk Defa .org lu Sitem Oldu ...
Reklam Alanı
Hayır Hayır ! Yanlış Anlaşılmasın .com luda .net lide vs. sitem olmadı . Bu Site Benim İlk Ücretli Sitem Oldu .. Herneyse Yav :D Biz Asıl Konumuza Gelirsek Arkadaşlar Muhteşem Bir Duyuru Bandı Kodu Var Elimde.. Bu Kod Sitenizin Dostdaşı Olacak :D Çok Beğeneceksiniz Eminim Sitenize Ayrı Bir Güzellik Sağlayacaktır..Lafı Uzatmayıp Sizi Kod İle Kendimi Sitem İle Başbaşa Bırakıyorum :)




Blogger
Disqus
Bu Yazıya Bir Yorum Bırakmak İstermisiniz

7 yorum

Basit bir kod ve mükemmel anlatım. Webmaster Blogu'mda kullanmayı düşünüyorum gerçekten teşekkür ederim.

Yanıtla

Cok guzel bir kod tesekkurler

Yanıtla

güzel faydalı bir kod. başarılar.

Yanıtla

Sağolun Arkadaşlar :) Başarılar Sitenizde :)

Yanıtla

Kardeşim teşekkürler.iyi bir kod bazı yerlerde böyle kaliteli kodlar bulmak mümkün değil.

Yanıtla

Siteme en kısa zamanda ekleyeceğim teşekkürler :)

Yanıtla

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorum, mutlaka yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için İletişim sayfasını kullanınız.