Web Sitenizden Nasıl Para Kazanabilirsiniz ?

Görüntüleme
Bugün 'Web sitemizden nasıl para kazanabiliriz ?' bu konunun üzerinde duracağız, elimden geldiğince sizlere merak uyandıran bu soruyu, cevapa kavuşturacağım.
Web sitemizden para kazanabilirmiyiz ?
-Evet, kazanabiliriz.
Fakat, blogumuzu açtığımızdan 1-2 hafta, 5 gün sonra para kazanma hayalleri kurarsak, baştan hata yapmış oluruz ki, bu hataya çoğu blog açan yazarımız düşüyor.Web sitenizden para kazanmanın belli bir süresi yoktur. Web sitenizin içeriğine, ziyaretci sayınıza göre, web sitenizden normalden biraz daha erken para
kazanma olanağınız, fazla olabiliyor tabi.
Web sitenizden para kazanabileceğiniz bir çok yol ve yöntem vardır,
Bunların bir kaçından az sonra bahsedeceğim.
İlk olarak, blog açtıktan sonra, para kazanma hayalleri konusunu bi kavrayalım. Sitemizi açtık diyelim, içeriğimiz iyi, ziyaretcimiz fazla, tamam eyvallah, fakat hemen para kazanma amacımız olmasın çünkü, bu gibi hayallerin çoğu olumsuz sonuçlandığı için, sitemizde motivasyonumuzu ve enerjimizide olumsuz yönde etkiliyor.
İnternetten para kazanmamız için google adsense, satış ortaklığı, link kısaltmaları, yazarlık veya banner reklamları gibi bir çok farklı yollar vardır, bu gibi yollardan cebimize nereden baksanız bi 800-900 hatta 1000-1500 TL aralarında para gelebilir.
Sitenize eklediğiniz reklamların tıklanma sayılarına göre para kazanabilirsiniz.Nasıl mı ?
Google adsense ile,
Google adsenseye buradan başvurdunuz, olumlu veya olumsuz sonuç alacaksınız.Benim sitemi ben bir kaç kere başvurdum ve onaylanmadı. Çünkü, birazcık erken davrandım diye düşünüyorum.
Dediğim gibi bir kaç kere başvurdum onaylanmadı, eğer onaylanmazsa sonuç, mail adresinize 1 günde veya bir kaç saat içerisinde gelir, onaylanırsa bu bir haftayı veya 24 saati bulabilir diye gözlemledim.

Adım 1: Mail adresinize geldikten sonra reklam kodunuzu oluşturunuz.

Reklam kodunu oluşturduktan sonra

Adım 2: Sitenize reklamların kodlarını, gerekli bölümlere ekleyin.

Sitenizin hitide iyiyse, bu reklamlardan bayağa bir para elde edebilirsiniz.

Dikkat: Adsense reklamları tık başına 0.30 TL veriyor.

Ziyaretci sayısı fazla olan bir siteye göre, bayağa iyi bir rakam, bunlardan aylık 80 TL - 100 TL gün geçtikce artan para miktarları ile cebinizi doldurabilirsiniz.
Satış ortaklığı nedir ?
E-ticaret sitelerinin herhangi bir ürününü gözünüze kestiriyorsunuz, ürün sahibi ile vs konuşup ortaklık çerçevesine (ortak olmak:siz ürünün reklamını sitenizde yapıyorsunuz ve, siteniz sayesinde bu ürünü alan ziyaretcilerin, ürüne verdiği parayı ortak ve kendi aranızda yarı yarıya paylaşıyorsunuz.) giriyorsunuz.
Sağ sidebara veya sol sidebara koyduğunuz 125x125 reklam bannerlerinizi, aylık 40 veya 30 TL gibi belli miktarlarda kiralayabilirsiniz.

Dikkat: Daha amatör siteye sahip iseniz ufak paralardan başlayın ....

Her ay bir kişiye kiralarsanız dünyanın en zengin adamı olursunuz (:
Para kazanmak kolaydır fakat, sabır işidir.Bu gibi işlerde sabretmek çok önemlidir. Blogunuzdan hemen her şeyi beklememeniz gerekir. Blogunuz gün geçtikce daha iyi yerlere gelir inşallah...
O konudanda kısa bir özet geçeyim.Blogunuzu bir çok forumlarda sosyal ağlarda göz önünde bulundurabilirsiniz. Bu en doğal hakkımızdır.
Forumlarda açılan konulara yorum yaparak, imza kısmına, sitenizin adresini de yazarsanız, sitenizi merak eden insanlar (benim gibi) bakabilirler.
Twitterdan da sitenizi duyurabilirsiniz fakat, twitteri genelde haber sitelerinde kullanmalıyız. Twitterda blogu olmayan web işleri ile ilgilenmeyen kişiler daha fazla bulunduğu için haberler daha fazla dikkat çeker diye düşünüyorum.
Blogcular için forumlar ve facebook vazgeçilmez iki bütün gibidir. Genelde bunların kullanılmasını ben daha doğru buluyorum.

Web sitelerden para kazanma yöntemleri konusu içerisinde farklı yöntemler/yollar paylaştığım Sende kendi paranı kazan. İnternetten para kazanmak. başlıklı yazımı ziyaret edebilirsiniz... 

Blogger
Disqus
Bu Yazıya Bir Yorum Bırakmak İstermisiniz

Hiç yorum yok

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorum, mutlaka yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için İletişim sayfasını kullanınız.