Counter Strike 1.6 Hook + Wall Hack [EN İYİSİ]

Görüntüleme
Merhaba arkadaşlar yine cs oynadım ve , yine mutsuz bir çıkış.Neden mi ? Oyun oynamayı bilmeyen bebekler yüzünden.Adam oynamayı bilmiyor,gelmiş wall açmış yok C.C.A Açmış bilmem ne.
Bende bunu ilk önce uyardım dedim kapa sunu fena olur filan , gözünü korkutmaya çalıştım ama adam hala kapatmıyor, ne demişler zaten eşeğe altın semer vursalar,eşek yine eşek .
Counter Strike 1.6 Hook + Wall Hack - Aimsiz Wall İndir
Baktım kapatmaya hiç niyeti yok adamın dedim bekle ulan gelecem :dfsdfsgfs filan çıktım işte ilk önce walı açtım . İşte neyse girdim oyuna anladımki wall biraz eski sanırım baktım wall ile olmayacak bu iş.Girdim hemen googleye yazdım 'hook bilmem ne bilmem ne' Bi tane uygulama buldum.Uygulamayı yükledim pcye açtım filan girdim sonra yine oyuna 1,2 el attım baktım adam çıkmış oyundan :D İşte bir kaç gün oldu bu uygulamayı bulalı, eğlenceli geldi.Giriyorum websiteme yüklüyorum hilemi, sırf bu cs 1.6 hile var diye internet kafeye gidiyorum...Adam vurmaya :sdfsdfgsd

Hile Kullanımı

  • Klasörün içerisinde bulunan dosyaları cs'nin kendi dosyasına upload edin.
  • Ve otomatik counter strikeye girecektir.
  • Oyun açıldıktan sonra konsolu açın " é " yardımı ile, ve konsola " unbind " " ins " yazın.
  • Herhangi bir sxesiz servere bağlanıyorsunuz.
  • ' Insert ' Tuşuna basıyorsunuz ve karşımıza bir menu geliyor.
  • Ve son olarak H tuşuna basıp ' HEAD ' ı seçin.
  • Kurulum tamamdır, bokunu çıkartmayın hilenin.
Not:Uygulamayı etkisiz hale getirmek için servere yeniden bağlanınız

Özellikleri

  • Nickin başına C.C.A gelmez.
  • Speed vardır.
  • Otomatik ateş eder.
  • Oyuncu gördüğünde direk dönüş yapar.
  • Mermi bittiğinde diğer bir silaha geçiş yapar.
  • Geniş görünüm.
  • Duvar arkası görünüm.
  • Mermi değişirken süreç gösterir.

Tuşlar

  • 'E' Tuşuna basınca ekran küçülür ve hızlı gider.
  • Mausenin sağ tuşuna basınca hızlı gider.
  • 'E' Tuşuna bastığında küçük ekran çıkacaktır.Küçük ekrandan kurtulmak için mausenin sağ tuşuna basınız.
Benim şuana kadar keşfettiğim tuşlar bunlar.

Görüntüler


Rar Şifresi: blogzamane.blogspot.com | İndir
Blogger
Disqus
Bu Yazıya Bir Yorum Bırakmak İstermisiniz

Hiç yorum yok

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorum, mutlaka yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için İletişim sayfasını kullanınız.