Blogger Iceriklerinizi Baska Bloga Aktarmak

Görüntüleme
Blogger içeriklerimizi başka bir bloga nasıl aktarabiliriz ?
Bu soruya yanıt ararken bulduklarımı sizlerle paylaşacağım.Aslında bloggeri birazcık kurcalamak,detaylara inmek site açan arkadaşlarımıza benim tavsiyemdir.
Çok basit bir sorunu hemen başkalarına sormak,kabullenemediğim bir yöntemdir.Bu yüzden birazcık araştırmak öğrenebileceğimiz çoğu şeylere neden olabilir.Herneyse,arkadaşlar sizlere en kısa ve anlaşılabilecek bir şekilde anlatabileceğimi umud ediyorum.Aslında video çekip paylaşacaktım fakat bu #ttnet benim ve eminimki diğer #ttnet kullananlarıda yarı yolda bırakıyordur.Video'yu yüklerken bilgisayar dondu, net gitti, elektrikler gitti vs..
Tabi en sonda elektrikler gidince vazgeçtim bende.Ama buradanda yazarak sizleri aydınlatabileceğimi düşünüyorum.Haydi Bismillahirrahmanirrahim.
İlk olarak içeriği aktarılacak olan siteye giriyoruz. 
Ayarlar > Diğer > (en üstte bulunan) 'Blogu dışa aktar'
Linkine tıklayın.
Ardından "Blogu İndir" butonuna tıklayın.
Ve indirilen xml 'yi, içeriği ekliyeceğimiz siteye girip
Tekrar aynı yollardan / 
Ayarlar > Diğer > (en üstte bulunan) 'Blogu içe aktar'
Linkine tıklayın.
-Dosya Seç
Diyip xml dosyamızı seçiyoruz.
"Blogu içe aktar" Butonuna Tıklayıp Bekliyoruz..
Bu 1 veya 2dk gibi bir zaman alabilir lütfen bekleyin (:


Bana zamanınızı ayırıp ayrıca katlandığınız için teşekkür ederim....
Blogger
Disqus
Bu Yazıya Bir Yorum Bırakmak İstermisiniz

Hiç yorum yok

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorum, mutlaka yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için İletişim sayfasını kullanınız.