Sitene 3 Farklı Arama Kutusu

Görüntüleme

Merhaba arkadaşlar şuanda sizlere 3 farklı arama motoru göstereceğim.Bu arama motorları gerçekten sitenize ahım şahım bir görüntü kazandıracak.Eğer sitenizde bir arama motoru yoksa kesinlikle bu arama motorlarından bir tanesini seçip sitenizin en başına koymalısınız,tavsiyemdir. Paylaştığım arama motorları görünüş bakımından ve renk bakımından sizlere çok fazla avantaj sağlayabilir.Bunu değerlendirmeye ne dersiniz ? O zaman ben kodları vereyim . Bu arada arama motorları %100 çalışıyor hiç bir sıkıntı yoktur.
Adım 1 : İlk olarak beğendiğimiz arama motorunun kodunu ctrl+c yöntemi ile kopyalıyoruz. 
Adım 2 : Ardından www.blogger.com deyip kendi blogunuzu seçiyorusunuz. 
Adım 3 : Yerleşim > Gadget Ekle > Html / JavaScript diyoruz ve 
Adım 4 : Kodlarımızı ctrl+v yardımı ile yapıştırıp kaydet diyoruz.
Arama Motoru 1 ;



Arama Motoru 2 ;



Arama Motoru 3 ;


Arama Sonuçları:
Blogger
Disqus
Bu Yazıya Bir Yorum Bırakmak İstermisiniz

Hiç yorum yok

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorum, mutlaka yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için İletişim sayfasını kullanınız.