Yeniden Buradayım

Görüntüleme
Merhaba arkadaşlar biliyorsunuz benim için uzun oldu , uzun bir süredir ara vermiştik web işlerine artık yeniden döndük.Niye bıraktın diye sorarsanız.Aslında benim bırakmam zevk işi biliyordur herkes counter strike oyununu, bi kere oynadınmı daha bırakmıyorsun sanırım :D Bir kere oynadım ben dahada unuttum siteyi filan.Sizlere yeniden hizmet vereceğiz,yeniden sizlerleberaber olacağız. Hep beraber yine iyi bir yol kat edeceğimizi umuyorum .Konuşmamı uzun tutmayacağım.Sizlere sitemizde olan bazı yeniliklerden bahsedeceğim.
  • Her gün 2 konu paylaşılacak.
  • Bir adet gönüllü yazar alınacak
  • Yorum formu gördüğünüz gibi "disqus" stili olmuştur.
  • Tema değişti.
  • Logoyu bundan sonra özel günlerle alakalı yapmaya çalışacağız.
  • Yeni eklentiler vs..
Benim diyeceklerim bu kadar arkadaşlar ileride tekrar görüşürüz :)
Blogger
Disqus
Bu Yazıya Bir Yorum Bırakmak İstermisiniz

Hiç yorum yok

Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorum, mutlaka yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için İletişim sayfasını kullanınız.